Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Online ticaret sektöründe bulunan veya aynı zamanda internet üzerinden hizmet sağlayan şirketlerin ayakta kalabilmesi için dikkat etmesi gereken en önemli unsur müşteri memnuniyetidir. Müşteri memnuniyetini artırmanın birçok yönetimi vardır, bunlardan bir tanesi de online alışveriş veya herhangi bir işlemimizde bize müşteri desteği verecek, yaşadığımız sorunların hızlı çözümü konusunda hizmet sağlayacak bir muhatap yani Canlı Destek teknolojisidir.

Canlı Destek Nedir;
Bir e-ticaret veya herhangi bir web sitenin ziyaretçileriyle anlık iletişim kurmasını sağlamak için tasarlanmış bir teknolojidir. Bu teknoloji İnteliex’in yeni versiyonu olan V5 serisinde size paket olarak sunulmakta ve dilediğiniz takdirde aktif edilmesini sağlayacağanız bir özellik olarak sizlere sunulmaktadır.

Canlı Destek Çalışma Sistemi nasıldır;
Canlı destek, kurumunuzun web sitesinin içinde açılır sohbet penceresi özelliği içerir ve web sitesiniz de ziyaretçilerinize yardıma ihtiyacı olup olmadığını sorar. Canlı destek yazılımlarının kurmunuza özgü özellikleri tasarlanabilmektedir. Bir canlı destek sisteminin anlık ziyaretçi takibi, ticketa yönlendirme, yazılı, görüntülü ya da sesli görüşme ve çeşitli uyulamalar ile ekran görüntü paylaşımı ile hizmetleri sunduğu gibi yapılan her bir isteğinde arşivleme, raporlama, temsilciler arası iletişim gibi birçok özelliği içeren alt yapısıda bulunmaktadır. 

Bu özellikler inteliex alt yapısı ile sizlerin çıkaracağı proje planına göre tasarlanabilmektedir.
Bir çağrı merkezine bağlanmak ya da mail atarak bilgi almak hem yorucu hem de geri dönüşü uzun süren işlemlerdir. Müşterileriniz canlı destek sayesinde anlık hizmet alabilir hem de taleplerine sizden daha hızlı geri dönüş alabilecekler. Inteliex sayesinde müşteri memnuniyetinizde gözle görünür artış gösterecek aynı zamanda şirketinizin digital platfromlar üzerindeki hedefleri olumlu yönde yükseliş gösterecektir. 

İnteliex in sunuduğu altyapı sayesinde müşteri temsilcilerinizin aynı anda farklı iletişim kanallarına da destek verme olanağı sunulmaktadır, bu özellik sayesinde kurum kaynakları yönetiminde tasarruf sağlanabilmektedir.