- info@sesdata.com.tr
- Pazartesi- Cumartesi: 09.00 - 18.00
- Changelog
İletişim Merkezi
Müşteriler her zaman ürünleri hakkında yaşayacakları sorunlar karşısında kolay ulaşılabilirliği tercih ederler. Telefon görüşmelerinde çok fazla beklemek veya bekletilmekte müşterilerin firmanın prestiji ve güvenirliliğini etkileyen unsurlardır. Dijital kanallardan daha kolay ulaşabilecekleri hızlı farklı ve etkili yanıt vermede Contact Center (İletişim Merkezi) işletmeler için hızla bir ihtiyaç haline gelmiştir. İnteliex alt yapısı ile bunu sağlayabilir ve firmanızın müşteri memnuniyet düzeyini daha yüksek seviyelere taşıyabilirsiniz.
Contact Center (İletişim Merkezi) Nedir?
Contact Center (İletişim Merkezi) terimi genellikle başka bir terim olan Call Center (Çağrı Merkezi) terimi ile karıştırılmaması gerekir. Aralarında net bir ayrım vardır;
– Bir Call Center (Çağrı Merkezi) sadece sesli aramaları yönetir,
– Bir Contact Center (İletişim Merkezi) çok kanallıdır ve sadece telefonla müşteri hizmeti sağlamanın ötesinde destek verir.
Peki Contact Center (İletişim Merkezi) nedir;
İletişim Merkezi, bir şirketin Gelen (Inbound) ve Giden (Outbound) müşteri iletişimini yöneten bir departman veya tesistir. Telefon görüşmelerinin yanı sıra metin, e-posta, canlı sohbet ve sosyal medya aracılığıyla yapılan etkileşimlerin tamamını kapsar.
Müşterilerin artık birden çok kanal üzerinden hizmet almak istediklerini fark ettiğinizde, iletişim merkezlerini çağrı merkezinin evriminde bir sonraki adım olarak düşünebilirsiniz. Bu dijital dönüşüm, dijital medya çağında müşteri ilişkilerinin kurulmasında temel unsur olmaktadır.
