- info@sesdata.com.tr
- Pazartesi- Cumartesi: 09.00 - 18.00
- Changelog
INTELIEX Uygulamaları
// Uygulamalar
Çağrı Merkezi
Müşteri Memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmanızı sağlayacak gelişmis özellikler
Tüm çağrı merkezi temsilcilerinin ses kayıtlarını alabilir, böylece hizmet kalitenizi denetleyebilir, yapılan hizmet hatalarını ve müsteri taleplerini güncel olarak izleyebilirsiniz. Ayrıca sistemdeki standart “konuşma kalitesini değerlendirme formu”nu özelleştirebilir, çalısanlarınızın performansını değerlendirebilirsiniz.
Çağrı Merkezi uygulamalarına, gelismis IVR senaryolarını kolayca entegre edebilirsiniz. Kullanıcı, telefon tuşlarını ya da sesli komutlar kullanarak işlemlerini, çağrı merkezi temsilcisine yönlendirilmeden, telefon üzerinden gerçekleştirebilir. Böylelikle, sizi arayan kişi zaman kaybetmeden istediği bilgiye ulasır. Bu sayede is gücü maliyetlerinizi azaltır, müşteri memnuniyetini ve operasyon verimliliğini artırırsınız.
Tüm Çağrı Merkezi temsilcilerinin telefon görüsmelerini ve bilgisayar üzerinde yaptıkları işlemleri Inteliex’in kullanıcı dostu web arayüzü ile kendi bilgisayarınızın ekranından izleyebilirsiniz.
Çağrı merkezinizi arayan kişiler, bekleme kuyruğundaki sırasını sesli olarak ögrenebilir. Sistemin sunduğu “Call Back – Geri arama” özelligi sayesinde kuyrukta beklemek istemeyen ve numarasını bırakan kişiyi geri arayabilirsiniz.
Inteliex çağrı merkezi uygulamasının Otomatik Geri Arama özelliği sayesinde çagrı merkezinizi arayan kisi istedigi bilgilere ulaşamadan görüsme sonlanırsa sistem en kısa süre içeri sinde otomatik olarak bu numarayı geri arar. Aranan kişiye öncelikle hizmet verilemediğine ilişkin bilgilendirme anonsu dinletilerek bir tuşa basması istenir ve ilk görüstüğü agent’a ulaşması sağlanır.
Sınırsız sayıda kuyruk oluşturabilir, kuyruklarda istenilen önem sıralamasını belirleyebilir, kuyruklardaki çağrı merkezi temsilcilerinin anlık durumlarını, hizmet verme niteliklerini gözlemleyebilirsiniz. Temsilciler, her kuyruğa ayrı yetenek seviyeleri ile atanabilir.
Tanımladığımız yetenek notu en yüksek olan temsilcinin, gelen çağrıyı öncelikli olarak karşılamasını sağlayabilirsiniz.
Bu özellik sayesinde, Logout /Molaların alarm sürelerini zaman limiti parametresi ile ayarlayabilir, süreler aşıldığı zaman supervisöre e-posta uyarısı gönderebilirsiniz. Sistemde tanımlanmıi süre aşımı ayarları ile supervisör’ın ekranına otomatik uyarı da gönderilebilir.
// Uygulamalar
RAPORLAMA
Tamamı Türkçe olan raporlama sistemini özelleştirebilirsiniz. Inteliex’in sunduğu sağlıklı raporlama sistemi sayesinde çağrı merkezinizin verimliliğini etkin bir şekilde değerlendirebilirsiniz.
Temsilcilerin çağrı detaylarını gösterir. Gelen ve giden aramalar için ayrı ayrı rapor sunar.
Agentların günlük çağrı aktivitelerini özetler.
Çağrı merkezi temsilcilerinin tüm oturum aktivitelerini gösterir. Temsilcinin mesai saatleri içerisinde login ve logout (mesai sonu, mola, yemek,vb.) durumları görüntülenir.
Kuyruğa gelen ve arayan tarafından cevaplanmadan terk edilen çağrıların illere ve operatörlere göre dağılımını gösterir.
Kuyruğa gelen ve cevaplanan çağrıların detaylarını gösterir. Arayan kisinin kuyrukta bekleme ve görüşme sürelerini, cevaplanan çağrı sayılarını gösterir.
Cevaplanan çağrı, terk eden çağrı ve dış aramaların grafiksel analizini içerir. Başarılı çağrıların saniye kırılımına göre cevaplanma oranını gösterir.
Çağrı merkezi temsilcilerinin gerçeklestirdiği görüsmelerin kalitesi web üzerinden erişilen ve özelleştirilebilen bir form aracılığıyla değerlendirilir. Rapor, bu formların analizlerini sunar.
Agentların tarih aralığındaki tüm değerlendirme notları ve ortalama notlarının analizini sunar.
Çağrı merkezinin durumunu günlük bazda özetler.
Çağrıların belirlenen mesai saati dilimlerine göre analizini içerir. Mesai saati aralığı dinamik olarak ayarlanabilir. Rapor, seçilen zaman dilimi içerisindeki servis seviyesi, cevaplanan çağrı , terk eden çağrı ve dış aramaların grafiksel analizini içerir.
Çağrı merkezi temsilcilerinin, arayan kisiden önce görüşmeyi sonlandırdıkları çağrıları gösterir.
Temsilcilerin çağrı sırasında doldurduğu çağrı içeriğini tanımlayan formları raporlar.
Kredi kartı ödeme sistemi IVR’ına gelen çağrıların tarih aralığına göre toplamlarını gösterir.
Gelen ve giden tüm çağrıların tarih , arayan, aranan, caller ID, son data ve süre filtreleri ile listelenmesini sağlar. Rapor, çağrıların sistemdeki tüm hareketlerini kapsamaktadır.
Gelen ve giden tüm çağrıların tarih, arayan, aranan, caller ID ,son data ve süre filtreleri ile son 5 günlük toplam çağrıları görüntüler.
Gelen ve giden tüm çağrıların tarih , arayan, aranan, caller ID, son data ve süre filtreleri ile son bir günlük yükü görüntüler.
Sistem, önceden belirlenen saatlerde, tanımlanan raporların otomatik olarak ilgili yöneticilere , takım liderleri ve supervisörlere gönderilmesini saglar.
// Uygulamalar
SES KAYIT
Pasif Mimari Üzerinde Çalışan, Etkin ve Ölçeklenebilir Ses Kayıt Uygulaması
Inteliex, istendiğinde santraliniz üzerinden yapılan tüm çagrıları ve görüsmeleri sıkıstırılmış olarak kayıt eder. Kayıt edilen görüşmelere yöneticisi şifresi ile kullanıcı dostu web arayüzü üzerinden erişmek mümkündür.
Inteliex sayesinde çalısanlarınızın performanslarını analiz ederek satış grafiğinizde önemli artışlar sağlayabilirsiniz. Çalısanlarınızın müsterilerinize verdiği telefon desteğini gözlemleyerek müsteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
Record On demand / İsteğe Bağlı Kayıt özelliği ile dışarıdan arandığınızda, not alacak durumda değilseniz, ses kayıt tuşuna basıp görüşmeyi kaydeder ve kaydı daha sonra internet üzerinden dinleyebilirsiniz.
Analog, Dijital ( PRI / BRI ) ve IP üzerinden yapılan tüm görüşmeleri kaydedebilirsiniz.
Inteliex, robot operatörleri ile arayanları, görüşmenin kayıt edildiği yönünde bilgilendirir, istenirse periyodik aralıklarla kayıt uyarı tonu gönderilebilir.
// Uygulamalar
OTOMATİK DIŞ ARAMA
Kampanya mesajınızı kaydedin, sistem istediğiniz numarayı arayıp dinletsin.
Mesajınızı sesli olarak kaydederek, veri tabanında kayıtlı olan telefon numaralarına aramalar yaptırıp mesajınızı karsı tarafın dinlemesini sağlayan bu hizmet, insan gücüne gereksinim duymaz. Bu sayede hem zamandan hem de ii gücünden tasarruf sağlarsınız.
- Sistem arayüzü, web tabanlı olduğu için telefon numaraları kullanıcı tarafından kolaylıkla veritabanına işlenebilir.
- Mesajlar sisteme kayıt edilir ve aramaların istenen saat ve tarih aralığında yapılması sağlanır.
- Arama sonuçları basarılı ve basarısız olarak değerlendirilerek sisteme islenir.
- İsterseniz tüm liste tarandıktan sonra basarısız yani hiç açılmayan ya da mesgul olan numaralara istediğiniz kadar geri dönüş yapıp tekrar aranmalarını sağlayabilirsiniz.
- Karşı tarafın telefonu hangi saniyede kapattığı bilgisi alınabilir. Bu sayede mesajınızın karsı tarafa tam olarak ulaşıp ulaşmadığını anlayabilirsiniz.
- Kampanya metinleri oluşturabilir, metinleri Türkçe web arayüzü üzerinden sisteme yükleyebilir, dilediğiniz zaman mesajlar üzerinde değişiklikler yapabilirsiniz.
// Uygulamalar
FAX TO MAIL
Faxlarınız E-Posta Adresinize Gelsin.
- Inteliex’in Faks uygulaması adınıza gelen faksları e-Posta adresinize yönlendirir.
- Bu uygulama ile dahili numaranızı faks numaranız olarak tanımlanır. Dahili numaranıza gelen fakslar direkt olarak e-posta adresinize gönderilir.
- Bu özellik sayesinde hem bilgiye daha hızlı erişmiş olur hem de kağıt masraflarından tasarruf edersiniz.
// Uygulamalar
INTELIEX INTELICLIENT - MOBİL KULLANIM
IP PBX Santralinizin Tüm Özellikleri Saha Çalışanlarınızın Mobil Telefonlarında
Inteliex’in softphone uygulaması Inteliclient ile IP PBX santralinin tüm özelliklerini mobil telefonunuzda kullanabilirsiniz. Özellikle ofis dışında saha çalısanlarının kullandıgı bu uygulama ile mobil telefon mesajlasma ve görüşme giderlerini sıfıra indirebilirsiniz.